My Followers

Trip to Legoland, Johor


Disebabkan salah sorang my friend kerja maybank ada discount tiket untuk legoland , so weols decide nak ke legoland. So proposela pada group whatsup pasal plan ni. So nak dijadikan cerita hanya 5 orang saja besetuju untuk ke trip ni. I,joejie(die ni yang keja Maybank Ipoh), Maxel kat Melaka, Shafie kat Batu Pahat dan disertakan dengan 2 kawan kami di Tangkak.


Shafie ngan Maxel
 
aku ngan jojie

Kami bfast dulu kat parit raja sebelum jumpa dengan 2 orang lagi kawan kami iaitu Amin dan Rahim. Disebabkan dah lama pergi so x ingat sangatlah tentatif pergi sana cuma masa kami pergi Legoland baru jer buka so banyak tempat yang belum siap lagilah. Tapi kalau nak bawa anak-anak tu kira bagusla. Tapi tolong jangan bandingkan ngan Universal Studio Singapore. Jauh beza. So tengok jelah gambar-gambar semasa kat sana.









Kat atas tu semua diperbuat dari lego. Ada gak tempat-tempat yang budak leh main. Ada roller coaster.  Cuma kat sini pokok lum banyak sebab tu amat panas, Sebab tu ada pic kami yang berpayung. Lupa nak cakap semasa kat sini ada photographer dari Legoland akan ambik gambar dan kalau berminat nak beli kira beli la..harga bole tahan la...tapi yang best bermabar tu free jer....hehehhehe










 Last sekali saya abadikan video semasa berada di sana. Thanks sahabat.

No comments:

Post a Comment

>