My Followers

Bergumbira bersama bff di Perlis, negeriku

Kali ni seramai 7 orang sahabat iaitu jojie, shafie, faishal, remy, fauzi, fadhli dan zawawi datang membuat kunjungan ke negeri Perlis. Mereka bertolak dari poh pukul 11 pagi dan tiba di rumah saya jam 3.30 petang. So saya hidangkan mereka dengan laksa kuala Perlis yang terkenal iteww.

Macam sedap je pisang tu?

Ambik gambar dulu yer....hehehhe
Dah makan n mandi kami decide untuk berjalan-jalan sekitar perlis untuk sightseeing. So destinasi pertama kuala Perlis and Sg. Berembang.
Gumbiranya saya dapat jumpa bff

Jom makan rojak buah

Kenal tak sape sebelah saya ni?

Kami buddy..kami takkan terpisah..hehehehe

Eh ada apa kat sana tu ek?

Senyum plisssss

Kami kacak ke?

Sesi ambik gambar....

Kami di bendang..yeyeyeyye

Jom kita lompat.....

Aduhhh...die ada powerla geng...
Dah penat bergambar, bergelak dan melompat kami menuju ke gerai makanan ikan bakar. Makan time!!!!! ooo sebelum tu singgah di kedai membeli belacan. huhuhuhuhu
Banyak belacan beli tu...

Duta belacan ni...hehehhe

Tunggu makanan sampai..kita bergambar dulu

Tak sabar nak ngap ni...

Sedapnya mentarang ni...

Boleh habis ke semua makanan ni?

Done untuk hari pertama. Hari kedua g hatyai(post sebelumnya). Hari ketiga kami pergi ke padang besar. Macam-macam diorang shopping. Tengok jelah pic kat bawah ni yer.
Posing dulu....

Kami belia 1Malaysia

Peace Malaysians!!!

Shopping juga ke tuan rumah ni...hehehhee

Model beraksi sekali lagi

Lompat lagi....adoiiiii

Jom balik.....
Besarnya teddy bear jojie tu

Dah penat ker ni?

Puas dapat teddy bear ni...
Dah habis shopping kami menuju ke Gua Kelam pula. Apa lagi sesi bergambar juga. Huhuhuhu
Di gua Kelam

Banyak lagi ke nak bergambar ni...

Catwalk model...

Kami dalam suram cahaya

Pandang camera semua...

hahahhahaha....penat nak tulis caption

Kami pandang bawah
So dah puas bergambar dan bergumbira dari sabtu pagi hingga isnin tengahari, 7 orang bff saya pun berangkat pulang ke Ipoh.





No comments:

Post a Comment

>